17 اردیبهشت
  • 0 نظر

مدادرنگی های خیابان، RS150

موتور تقریبا عضوی جدید در تمام خانواده های ایرانی شده! وسیله ای کارامد، جمع و جور و چابک برای دور زدن ترافیک و انجام امور روزانه و حتی حس سواری لذت بخش و مسافرت و .....

داخل بازار شما تنوعی از موتور های اسکوتر و شهری و آفرود و ادونچر و ... میبینید و در کلاس اسکوتر، موتور های طرحی که فقط برندهای آن ها فرق می کنه.

اما اگر یک موتورسیکلت اسکوتر خاص بخواید چی؟ یه جادار باشه، تنوعی بیش از 18 رنگ داشته باشه، انجین نرم و روونی داشته باشه و جوابگو تمام نیازهای شهری شما باشه؟ در این مورد، ما به شما آر اس 150 همتاز موتور رو معرفی میکنیم!

معرفی اجمالی

تصور کنید یک روز در میلان ایتالیا به همراه همسرتان بخواهید به پیک نیک بروید. هر آنچه را نیاز دارید با خودتون بر میدارید و به یک روز رویایی در طبیعت میروید. آب هوای ایتالیا و آهنگ ناب کلاسیک! ولی تو این فانتری آلفارومئو رو نبردید، چون هرچه میخواهید در موتورسیکلت رنگی تان جا میشود. این حس در ایران با آر اس بدست می آید.

طراحی

همتاز در طراحی این محصول سبک کلاسیک رو با ویژگی های یک موتور مدرن مثل چراغ های LED پیوند زده که در نهایت یک محصول زیبا و کلاسیک و دوست داشتنی در سبک موتورسیکلت های وسپا خلق کرده است. وجه تمایز آن با سایر اسکوتر های ایرانی بازار تنوع رنگی بالای آن در رنگ های خاص متالیک و مات و اخیرا طرح های چندرنگ هستش که پاسخگوی هر سلیقه ای میباشد.

قوای محرکه

یک انجین 150 سی سی کم استهلاک و کم لرزش با حداکثر قدرت 7 کیلووات و 9.8 نیوتن متر گشتاور، این اسکوتر 101 کیلوگرمی را به حرکت در آورده که توسط یک باک بنزین 6 لیتری هم تغذیه می شود.این قدرت به واسطه یک گیربکس CVT  و تسمه به چرخ عقب منتقل می شود.

ترمز ها و تعلیق

همچون سایر اسکوتر های ایرانی در چرخ جلو دیسک ترمز و در چرخ عقب، از ترمز کاسه ای بهره می برد و سیستم تعلیق هم در جلو از نوع تلسکوپی معکوس و در عقب فنرلول هستش اما برخلاف سایر رقبا خبری از کوبش های مکرر نمی باشد و به لطف زین با کیفیت، سواری شهری بسیار با کیفیتی خواهید داشت.

آپشن ها و نقاط قوت

خلاصه نقاط قوت آر اس مربوط به فضاهای کاربردی آن میشود. در زیر زین فضای بزرگ که برای نگهداری کلاه ایمنی نیز مناسب است در اختیار دارید، در پشت اسکوتر یک باکس جادار که قابلیت جداسازی هم دارد، در جلو داشبوردی مناسب کلید و کیف پول و موبایل و یک گیره برای نگهداری عینک دودی تان تا در روزهای آفتابی، اذیت نشوید. با توجه به استفاده از گیبرکس CVT که نیازی به دنده کشیدن و کلاچ گرفتن هم ندارد، هر شخصی با هر میزان مهارتی در استفاده از موتورسیکلت میتواند به راحتی سوار آن شده و امور روزمره خود را با آن انجام دهد. از ویژگی آن و سایر موتورسیکلت ها نیز آن است که شمارا از به دنبال گشتن برای جا پارک بی نیاز می سازد.

در آخرین فیس لیفت آر اس، آپشن هایی از قبیل کیلومترشمار دیجیتال با قابلیت بلوتوث برای نشان داندن تماس های ورودی، سیستم استارت کی لس، جفت راهنما به آن اضافه شده تا کاربر تجربه ای راحت تر داشته باشد.

کلام آخر

اگر موتورسوار هستین و دنبال یه محصول کاربردی شهری هستین، اگر ماشین دارین و به دنبال خلاصی از ترافیک هستین یا اگر نه ماشین دارین و نه موتور و برای اولین بار میخواهید موتورسوار بشید و سلیقه تان در انتخاب طرح و رنگ خاص است، میتونین آر اس همتاز رو با شرایط اقساطی خریداری کنین.

 

برچسب های مرتبط

اشتراک اجتماعی

ارسال نظر