22 تیر
  • 0 نظر

بوگاتی تولیدکننده ی ماشینها ی لوکس هم به جمع سازندگان اسکوترهای شهری پیوست

بوگاتی تولیدکننده ی ماشینها ی لوکس هم به جمع سازندگان اسکوترهای شهری پیوست.
بعد از معرفی آخرین خودروی ساخت این کارخانه، شیرون،  خیلی ها منتظر خبری از محصول جدید این برند فرانسوی بودند و البته که باید گفت، رونمایی از آخرین دستاورد بوگاتی در نوع خودش عجیب و غیر مترقبه بود.
آخرین محصول ارایه شده توسط این تولیدکننده ی با سابقه ی فرانسوی چیزی نیست جز بوگاتی ۹.۰، یک اسکوتر برقی برای تردد در شهر.
همین خبر هم باعث ایجاد موجی از شگفتی میان طرفداران قدیمی این برند شده، چرا که سالهاست، نامش با ساخت خودروهای لوکس گره خورده.
با سرعت ۱۸.۵ مایل بر ساعت، اگرچه قاطعانه می توان گفت که بوگاتی۹.۰ به گرد پای بوگاتی شیرون هم نمی رسد ولی با در نظر گرفتن نمونه های مشابه موجود در بازار، این اسکوتر فرانسوی در نوع خودش بسیار چابک  است و مناسب برای عبور از ترافیک های شدید شهری.
از ویژگی های جذاب بوگاتی ۹.۰ ظرافت بدنه و آلیاژ منیزیوم- آلومینیم به کار گرفته در ساختش است که به سبک بودن و حفظ زیبایی ظاهریش کمک زیادی کرده.
استفاده از راه کارهای روشنایی مثل نور LED تعبیه شده در قسمت داشبورد اسکوتر بوگاتی، نگرانی را برای استفاده از آن در شب از بین برده.  هر زمان که نیاز باشد این امکان وجود دارد که به سهولت از سرعت و درصد شارژ باتری آگاه شد.
 بوگاتی اولین برند لوکسی نیست که اقدام به تولید اسکوترهای برقی کرده است و پیش از این نامهای بزرگی چون دوکاتی و ام.وی آگوستا نمونه هایی از این محصول را تولید و روانه ی بازار کرده اند.
نکته ی جالب دیگری که در مورد این محصول وجود دارد، نحوه ی عرضه و در دسترس بودنش هست.  به طور مثال، ساکنین امریکا فقط کافی است که یک سر به هایپر مارکتی مثل کاستکو بزنند تا بتوانند این تولید جدید بوگاتی را بخرند

 

 

برچسب های مرتبط

اشتراک اجتماعی

اشتراک اجتماعی

ارسال نظر